Search Nornilia's Blog

Ada Cap "ANAK" ke kat Muka Aku ??

Sama je sebenanye entri ni ngan entri sebelum ni...kesinambungan..lately..persoalan ni yang menjadi soalan fevret biler org jumpe aku

Balik Kampung...gi kenduri...orang tanya..

Sampai kan.....aku pegi kedai nak fotostat...ade la sorang makcik ni...tgh2 tunggu fotostat tu dia tny....

"anak dok mane??"
"Jauhnye fotostat kat sini??"

Aku gi situ sbb nak amik HAdif skali..

Brape orang anak???

SOrang...

Bole makcik tu cakap

"Kena tambah tu..........kalau satu dah besa nanti sunyi..."

Dia pon citer anak dia 5...dah besar2...sunyi rumah.......nak wat macam mane...anak 10 pon kalau tak de orang kat umah memang la sunyi...

AKu masuk keta...dok pikir sendiri.asal jumpe jer....tanye anak....aku dah ade anak lah...bukannnya aku tak de anak....aku nak tambah ke tak....jangan lah nak bising2..kadang tension gak!!!!!!!!!!

Sampai aku cakap ngan diri sendiri.......pasni kalau la takdir untuk aku prgnant lagik dan tak de masalah....tiap2 tahun aku nak mengandung...biar senyap orang2 yang asyik suh aku mengandung je.....termasuk laki aku...biar puas jaga anak ramai2.
0 Responses