Search Nornilia's Blog

Soalan Cepu Mas

Kalau bace novel ke majalah ke...orang yang belum kawin merasa tension biler nak jumpe sedare mare...

"EH...bile nak kawin???"

Maka boringla orang yang belum ade boyfren lagik..

Kalau orang yang da kawin...

" Eh..biler nak de anak ni???? "

Maka boringla orang2 yang da kawin tapi belum dikurniakan anak.

Kalau dah ade anak 1

"Eh...biler nak tambah ni??? takkan 1 je??? "

Maka boringla orang2 yang ade anak 1..

Dan inilah yang berlaku pada aku...

Agaknya kalau aku de anak 3 ke 4 ke...

"Uiii....setiap tahun beranak....produktif betul"

Ada jugak orang cakap macam tu........


Kesimpulannya....................jawapan standard....


"Ada rezeki...adalah"..................


Biarlah apa yang berlegar dipikiran ku hanya aku yang tahu........sebab dan musabab nyer...........tak payah nak elaborate panjang2
2 Responses
  1. tk yh kate 3-4 kak.sy yg 2 ni pn,ade yg tegur..'amboi cptnye...' whatever...wat dunno ja la kan.mulut org.mulut tmpayan bleh la tutup..;)

    slmt hr ry kak ailin!


  2. nornilia Says:

    huhuhu...soalan biaser...planning ke??? merancang ke???

    "Tak pon"..

    "Tak planning pon lambat jugak yer..."