Search Nornilia's Blog

Kenapa Manusia Kurang Bersyukur

Kenapa ngan tajuk ni..ni rentetan citer slot Samarinda...Laila Asyikin....husband dia nakkkan anak laki...dan wife dia tak bole mengandung lagik...pegi kawin lain...pastu exciden ...wife ke 2 meninggal n laki tu koma...tinggallah first wife mengurus anak2...hhuhuhu...Itu hanya kisah di tv

Tapi realitinya manusia memang macam tu...

Dulu...Belom kawin.....biler nak kawin???

Dah kawin....biler nak ade anak????

Ade anak satu.....biler nak tambah anak???

Ade anak laki....bile nak dapat anak pompuan???



Kenapa aku kesah sangat???????? sebab itu pengalaman aku...alhamdulillah aku dah ade Ahmad Hadif Aiman....tapi biler umur Hadif dah menginjak 3 tahun lebey ni..orang dok tanya...biler nak tambah???? Kadang2 aku buat dek je....kadang2 tension gak....

Dah malas nak cakap...ader rezeki aderlah..puas ati?????????

Kalau aku pregnant lagik...terjadik aper2 kat aku????? sape nak jaga Hadif??????

Tapi kalau aku pregnant lagik dan bole membuatkan sumer orang gembira..puas ati...biarlah....aku rela je apa yang akan ditentukan Tuhan...

Sape tak nak anak lagik????????????? Tapi nasib orang tak sama????? Kalau nak pikir ramai anak dikira menang...aku la kalah.........Biarlah.....SO.........pasni jangan nak tanya2 aku lagik...apsal tak nak tambah anak lagik.....bukan hangpa tak tau kisah silam aku ....huhhu
1 Response
  1. huhu..takpe kak.hilangkan fobia dulu.mungkin 2-3 thn lg,tnggu hadif masuk tadika ke.ok lg apa.masa tu nk tmbh lg.