Search Nornilia's Blog

Alhamdulillah

Minggu ni aku agak gembira kerana terdapat peningkatan pada prestasi anak2 murid kesayangan ku kat djh 6 tu...selama ni aku akan tension bile marking paper ni...kali ni bole lega skit...doa aku biar sume meningkat..yang masih gagal tolongla usaha lagik..kawan2 lain dah bole lepas markah minimum lulus 40..

Skang ni aku take over satu lagi kelas djh 6...erm..kelas ni antara kelas yang pandai...tapi kalau budak2 ni tak blaja btul...buat latihan x banyak ...tak mustahil bole tersasar dari dpt A...aku takut gak...nanti disebabkan aku..bdk2 ni jatuh prestasi...

Aku tgh menyesuaikan diri untuk mengenali bdk2 kelas baru aku..nama hampir sume aku dah kenal..

Yang pastinya cikgu akan buat yang terbaik untuk anak2 muridnyer...bukan mendera..bukan membenci...tapi untuk memastikan tak de sape pun yang tercicir.

Anak2 yr 5....nexweek ujian bulanan...tajuk dah le kali ni agak mencabar iaitu TIME...doa aku budak2 ni paham la dan bole buat soalan...
0 Responses