Search Nornilia's Blog

Tempat Makan Bandar Putra Permai

Banyak jugak tempat makan baru di kawasan aku ni...antara yang pnah aku pegi

1. Ani Sup Utara
Segala jenis sup...sesuai untuk diet....harga berpatutan...cumer aku x suggest orang makan sup tomyam ...rase mcm maggi tomyam jer...

2. Beriani Gam Batu Pahat...

Kedai orang kampung mak lah!!!! Tak delah...aku kan org Batu Pahat...so agak excited biler ader restoran beriani ni....
Rase??? Ok....harga bagi sepinggan beriani ayam dan daging ialah RM 8.90 atau RM 9.80...area2 tu la..tapi yg syok kat situ ader gak western food...grilled fish sedap....boleh cuba...dan maser aku makan aku ader perasan sorang laki pekerja kedai tu mcm aku pnah jumper kat kg...tak taulah betul tak orang kampung aku

3. Warung Pak Ali
Ni di kawasan Puncak Jalil....orang ramai la jugak...makanan biaser....servis cepatla jugak

4. Karipap Jumbo
Karipap lain macam besarnye..di hadapan Speedmart PUJ....aritu setiap malam kiteorng round kat situ...tapi malang tak de...sampailah satu hari jumper sbb sampai situ dlm kul 5....rupe2 pakcik tu jual lps asar..sedap!!!!! satu biji berharga RM 1.50
1 Response
  1. Jom kongsi tempat makan menarik di Komuniti Bandar Putra Permai @ www.putrapermai.net