Search Nornilia's Blog

Restoran Tempoyak

Tengahari tadi balik dari sekolah, aku singgah lunch kat satu restoran baru kat kawasan Putra Permai ni...ni kes terliur mendengar citer dari kawan..... so....b4 amik Hadif aku ngan kawan sorang gi makan kat situ...

Apa menu istimewa ? Sudah tentu ikan patin tempoyak....sedapla jugak...ngan rase lemak...restoran nyer memang cantik....tapi kan........owner nyer rupenye...Ce Ye Nun Alip.....halalan toiiban tak? aku doa halal lah :O


Nak pegi lagi ker? huhu...pikir2....

Depan tu ade kedai makan jugak...iaitu Restoran Selera Abah...aku tgk specialties asam pedas muar dan nasi beriani
2 Responses
  1. adila Says:

    Salam.Hi kak, tumpang lalu yer..heee :P.. urm saya rasa akak salah faham nie. Saya pun selalu jugak makan kat kedai nie n rapat jugak ngan family owner restoran nie --> Malay family business. Chinese yang selalu ada kat kedai tue mualaf kak.. anak angkat family nie.
    urm sedap kan kak makanannya? so harap xplanation saya nie buat akak tak was-was lagi dah k.. hehee...


  2. nornilia Says:

    ok ..tq adila...so..skang ni tak yah was2...bukan ape pnah makan kat situ auntie tu pakai bju agak seksi...tu yg konfius... ..