Search Nornilia's Blog

Bestnye Kampung

Da balik sini semula setelah lebih kurang 4 hari berada di kampung...best rase balik kali ni..terutama Hadif...dapat main sepuas2 nye...sampai je umah da main ngan Kak Ila...Kak Nina...tiap hari mesti bertandang kat umah babysitter lamer dia...bekalan mainan pun sikit punye banyak..

Pastu dapat jumpe Kak Jipah...Iris...abg Uwais..Kak Wawa...Kak Shina...Abg Haziq...mcam2 la permainan yang timbul...dah penat main gaduh!!!!

Ni dua2 hero kat umah da tergolek kepenatan..ptg ni nak gi PJ plak..anta barang anak sedare aku...

Bile dah de kawan...makinla cerdik perangai..kalau sorang2 tu tak tau nak masuk bilik anak sedare aku yg dok kat umah tu...biler dah de kawan...dia pun sama...berdondang dendang kat bilik tu..

Ujung minggu ni Hadif leh jumpe....Kak Nana..abg Acip...Huda plak..
0 Responses