Search Nornilia's Blog

3rd Swimming Class

Setelah 2 minggu bercuti aku pegi lagi kelas ke 3...hari ni orang kaunter kat Presint 9 tu bukak lambat...cikgu suh tukar baju...kiterang lps tukar baju terus masuk kolam tanpa pakai wristband....

Oleh kerana ade kawan tu mandi agak bising...da management "tangkap" ...tlg kuar dr kolam yer...huhu...kantoi2....kuar je dari kolam...dan 940 baru kaunter tu bukak...dah rugi 40 minit kan...pastu disebabkan masalah teknikal....cikgu ckp kelas arini free ...sbb dia coach dari atas jer...

Bagus gak dpt praktis dulu...aku biaserlah masuk kolam jadi luper...da lamer skit baru ok balik n ingat last lesson...arini aku blaja gerakkan tangan...last lesson gliding....pastu arini tangan aku boleh bergerak dan rase bergerak badan aku...Yeah!!!!!!!!!!!!!!

Aku ader tanya orang lain...tgk dia mcm da ok je....aku tanya kelas ke berapa? ke 6...oh.....aku baru kelas ke 3...tak pe...den ado maso lagi...hihi...

Makin lama makin best!!!!!

Hadif dan abah???? dorang mandi kat Presint 11...Kolam budak2 kat Presint 9 kecik sangat...pastu mandi ader yang pakai tshirt biaser....air cepat la keruh nye...Presint 11 agak luas

Pas berenang...makan kat foodcourt depan....nasi ambeng....exercise 2 jjam...nasi sepinggan..
0 Responses