Search Nornilia's Blog

Aktiviti Baru

Last week aku ikut kawan2 gi training bowling...tapi aku tak join pun tournament tu...saje suker2 join...7 tahun tak pegang bola bowling..akhirnye aku jadik org last dr 8 orang ...hahaaha..

Lastweek tension tanda kertas exam...nexweek ader lagi exam untuk budak2 year 6....ni da start la exam2 exam2 exam2...nasibla ajar 1 kelas jer....tak la berat sangat...fizikal taklah penat mana...tapi mental letih memikirkan hal budak2...depa relax je

Aku da nekad untuk melakukan satu aktiviti baru...investment da buat.....hihihi...malam tadi for the first time aku masuk swimming pool....ramai gak kwn2 yang da lamer gi swimming....aku jer yang baru nak join....org lain da reti berenang...aku je yang berjalan dalam kolam...hahahahaa

Harap2 plan Ahad ni berjalan lancar...register for swimming class kat Putrajaya.....bukannye aper...berenang ni banyak kelebihannya...aku nak sihat jer....tu yang nekad...dulu aku pandai gak apungkan diri masa gi BIG...tapi skang da tak ingat...so...masuk je la kelas...yang bestnyer Kolam kat Presint 9 asing laki pompuan...so bebas skit...takla segan sangat...Kolam untuk budak2 ade gak...
0 Responses