Search Nornilia's Blog

Line Streamyx Da Ok!

Yahoo....akhirnye line da sambung semula..bolelah online mcm biaser.

Da start cuti selama seminggu.....bestnye..walaupun xlah cuti penuh...tp at least tak payah nak kelam kabut bgn awl pg..

Minggu lepas memang bz...tiap hari ade latihan bola jaring...dr kul 4 sampai 630 petang...bile sampai umah...nak lepak betul...cuti ni Isnin ngan Selasa sambung latihan...pastu aku nak balik kg..

Da beberapa hari air kat umah x ok...aku ingat sumer umah sama..bile tny member umah dia ok jer...aku mintak abang aku tgkkan ..aper trjadi...rupenyer tangki umah tersumbat...patutla...Alkhamdulillah dah ok ni...

Pagi ni aku da berjaya mop umah...ni dok melipat baju lagi..,dr pg td tak abis2...ptg ni nak kuar gi PJ plak...tp mata aku ni sebenonya dah ngantuk sangat..kalau ikutkn hati..dah lame aku tido!
0 Responses