Search Nornilia's Blog

Cuti Peristiwa

Hari nie aku tak sekolah sbb sek amik cuti peristiwa....ptg ni balik semula...

Masak untuk lunch da siap...so..bolelah berfoya-foya kat dpn pc ni....bestnyer...da lame tak dpt online...selalu guna blacberry husband jer...nak bukak blogger pun tak bley..

Lagi seminggu da cuti sekolah pertengahan penngal 1...namun begitu...dari Isnin hingga Rabu...aku ader tusyen kat sekolah...nak sub kan kat owang lain tak sedap la plak...kalau nak ikutkan nak subkn jer...sehari aku dpt RM80 untuk 2 jam...memangla ok...tapi kalau kemahuan tak de..berat gak...psal duit tak kisah sgt...tapi disebabkan responsibilty...pegi la jugak.

Awal cuti sekolah jiran aku wat kenduri kawen...knalah attend gak... dahle baru pindah...kalau tak pegi aper la plak..so...knalah tunda nak balik Johor...after Rabu baru bley balik...kalau cuti sekolah tak balik tak tau la plak biler nak balik...sabtu lps cuti tu ader mesyuarat PIBG ...sibuk mengalahkan YB kan...hahahaha

Plan nak gi holiday kat Cameron...tp mcm tak sempat je nak pegi...tunggu la bln 6...tapi aku nak gak pegi jln2 kat tempat yang dkat2...nak recharge energy orang cakap

Naik cuti ujian pertama...aku sebenaye kecut...sbb aper...sebagai S/U...aku kna order borang jawapan OMR...aku baru order...sempat dpt ke tak...kalau tak sempat..aku da plan nak reso borang OMR dr Zoom A...Ailin..ailin...ni jdikn pengajaran

Tahun pertama aku pegang jawatan ni memang kelam kabut la...jadual waktus entiasa berubah...so..akan berlaku perubahan jadual penggubal soalan...dulu aku risau kalau tau jadual waktu nak berubah...skang biler da dkat nak ujian baru aku pikir nak rombak balik.
0 Responses