Search Nornilia's Blog

Macam-macam

Dah beraper lama tak de golden time nak ngadap pc ni...ape rutin aku???

PAgi2 kuar umah....balik umah kul 3-4....kemas umah ape yg patut (walaupun sebenaye macam tongkang pecah)....sape datang umah aku mesti mengucap panjang....PAstu bile laki aku balik ...angkut barang gi umah baru....

Sembahyang n baca yasin...(moga aderla nur kat umah tu).....balik...n pegi la ke pasar malam ke...tapau kat kedai ke...pastu tgk sikit ape nak ajo besok...TIDO....

Aku rase tak sabar nak berehat-rehat kat umah aku sendiiri...bestnyer.....berbaring2 di dalam bilik sambil melihat langit....bestnyer!!!

Esok sekolah....ade majlis untuk parents pupils year 6...n aku terlibat sebagai guru pendaftaran....dah tu..kena stay kat dewan...sbb sumer cikgu2 year 6 kna dengar jugak ceramah motivasi....kengkawan lain yang x terlibat ....ble buat keje sendiri di samping keje2 di bilik2 khas...

Aku sebenanye kecut perut nak gi sekolah besok.....GPK tepon...jadual aku buat ader salah tarikh...dah tue ade parent tepon GB plak..huhu....jadi flow nyer.....GB >>>> GPK>>>> AKU.....hhuhu..........memang aku x perasan betul kesilapan tue...GPK pun da check...sesame tak perasan...aper2 pun kalau kena sound "LAyan" je lah....

Tak per...meh sama2 kita wat teknik ni.... TARIK NAFAS 2 SAAT.......TAHAN 4 SAAT...LEPAS LALU MULUT 8 SAAT... dan niatkan ape yang kita nak...tapi niat yang baik2 ok....aku pnah buat....n alhamdulilah menjadik...sebenaye mengakar kita fokus....n yakin semoga urusan kita dipermudahkan.....(padahal aku pun sellalu kelam kabut )
0 Responses