Search Nornilia's Blog

Kisah

Tak tau aper nak bg tajuk....minggu ni mood nak update tak de...sedey...sedey...

Sek. da pun mula.............mcm biase selain mengajar aderlah keje2 sampingan yang lain yg slalunya lebeh mase perlu diperuntukkan dr mengajar..

Laki aku da pegi Oman...da seminggu..lagi 2 minggu.....

Bile kat sekolah rase hepi sikit ader kawan2...slalu aku saje balik lambat2 .........duduk2..makan2...baru balik umah

Kalau pas amik hadif pusing2 la kat mane pun........td gi Jusco setakat nak beli jagung setin........huhuuuuuuuuuu

Masak setiap hari macam membazir...tak pnah abis...nak beli je...x bagus plak utk kesihatan aku yg mmg kureng ni

Kat umah kadang2 kesian kat hadif....kalau banyak kna settle aritu....dia nak ajak tido pun aku lambat2 kan...kdg2 sampai la trtido sendirik...kesian...biler da letih badan...hadif bising je ...mula la aku tension

Nak mintak org dtg teman aku...pikir 10 kali...tak jadik bukak mulut...biarlah...sape sudi nak jenguk dtg...aku x paksa...kalau aku ajak org...org tak nak ke...aku yg sedey..aku yg terasa hati

Aku rase x best betol skang ni...bosan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 Responses