Search Nornilia's Blog

Coretan

Minggu ni da minggu ke 3 sekolah...ader bende yang dpt aku settlekan..n ader lagi still pending...

Lastweek segala HSP n rancangan tahunan sudah selamat dihantar ke GB n di endorse...

Petang tadik pas balik sekolah...GPK sudah tel....jadual exam dan ujian da siap ke belum...n aku pun mintak tempoh minggu ni...malam ni aku da berjaya siapkan...tapi b4 antar reso kna mintak approval drpd pentadbir...ape2 salah karang aku yang kena...baik tunjuk siap2...

Lastweek aku MC sehari....dan kerana sehari MC aku terlambat siapkan data Kokurikulum kelas aku...maka terpaksa la berkejar untuk buat...kalau tak...naik nama..hahaha


Weekend aku berhempas pulas menyiapkan data Sistem Maklumat Murid...Alhamdulillah...hampir siap sepenuhnya...ader sikit lg lobang2 yang perlu di key in...masih ramai gak kawan2 yang tak buat....tapi memandangkan aku ader tugas lain yang perlu diselesaikan ...maka aku siapkan dulu data SMM

Skang ni ...misi aku aderlah untuk menyiapkan JAdual Pembina Soalan untuk tahun ni...aritu sebenaye aku da draft n hampir siap...tapi disebabkan ade rombakan jadual...maka aku biarlah jadual itu tergantung...nak tak nak disweek mesti siap...kalau tak aku yang tergantung...

N minggu lepas aku diminta untuk mengajar satu kelas Matematik tahun 6...jadi ke tak jadik..tunggu la nexweek...harap2 satu kelas je lah dulu...aku bukan ader experience...i take it as a challenge...cumer diharap aku taklah stree sangat pegang kelas exam...aku pun bukan sihat sangat..tapi aku berdoa agar diberi kesihatan dan kekuatan untuk memegang tanggungjawab ini..

Skang ni da start latihan sukan...tahun ni terpaksa la aku bawak Hadif sama..kesian plak nak tinggal kat taska sehari suntuk...pagi td pun dia da menangis tak nak pegi taska...habis ditarik2 baju aku...tak bagi pakai baju kurung...nasibla lamer2 ok....biler uruskan sumer sendiri...malam sumer aku da siapkan..kalau tak kelam kabut jadinye...6.40 aku da mesti start keta n jalan..kalau tak lambat la sampai...

Biler mood Hadif tak baik terpksa la berdukung ngan segala mak nenek beg....beg tangan 1....beg sekolah 1...beg sekoalh Hadif satu...nasib skang ni aku berjaya siapkan buku2 untuk ditanda kat sekoalh..azam thn ni ...tak nak kumpul buku byk2...harap2 berjaya la yek
0 Responses