Search Nornilia's Blog

22 Disember 2009

Mood malas plak nak update blog..huhu... weekend lepas balik Melaka...hari Sabtu ujan sangatla lebat..sampai banjir kat sekeliling umah my MIL...Ahad baru kuar beli barang2 sekolah...aku beli pensil...Hadif pun sama tolnyer...

Aku pegi Mydin MITC...1st time gi sini...b4 ni gi Mydin Melaka Sentral je....beso la jugak....kat bawah ader kedai2 kecik...ternampak satu frame khat...sungguh lah cantik...tp rege RM1500...fuhhh...mahalnyer!!!!!!

Semalam aku hantar Hadif gi Skul...nak biaserkan semula...thn dpn kena hantar pagi2 buta...sbb 710 aku da kna ader kat sek.soo...by 7.00 aku patut da ade kat sekolah...huhuh...

Lps amik Hadif aku gi Jusco....makcik kayo!!!!!!!!!! duit aku banyak!!!!!! aku rase duit KWSP da masuk ...yeah!!!!!.... bolelah enjoy......banyak ahh.......tu sume duit untuk settlekan renovate umah...ader lebih buat investment...

Pastu pagi td lawyer call....duit lebihan drpd loan umah da ader...cumer masalahnyer kat office dia ader Affin ngan BSN...aku x de akaun bank2 tu...ader pun BSN yang da x aktif...aku malas tul nak turun gi Seri Serdang aktifkan akaun...
0 Responses