Search Nornilia's Blog

WEEKEND lagik

Skang da dkt pukul 1 tgh ari...masih mengadap cik lappy lagik untuk menyiapkan analisa final exam...

Semalam aku macam tension biler memikirkan knp banyak nye keje aku x siap lagik... last week free period kat sekolah x de sbb sibuk tgk budak buat latihan...jeles je tgk kengkawan siapkan keje dorang....so..smlm majlis tu da settle n aku da free...

Aku wat plan sendiri utk malam td dan arini..

MAlam tadik aku siapkan dulu report card budak2...yang kat umah ok la....ader separuh lagik kat sekolah....da siap tampal markah n buat ulasan...cadang nak mintak pak guard bukakkn pintu bilik guru arini...tapi tgk la ...kalau berbaloi aku pegi...kalau macam x sempat nak buat biar je la..


Pagi tadi sampai ke la ni aku buat analisa setiap tahun...ader 28 buah kelas untuk aku key in analisa setiap subjek...Alhamdulillah kali ni berjalan lancar...cumer nye aku kna salin balik aper yg aku buat dlm Excel ke Word...sbb nak selaraskan ngan S/U peperiksaan sessi pg...huhuhu..


Baru jap ni my fren anta kat umah markah kelas dia...n menunggu lagik sorang... untuk anta kat aku...

So....adakah ptg ni aku bley pegi berjalan-jalan????? ....BESTNYE!!!!

Last week da makan nasi kandar...minggu ni aku rase gatal je nak makan lagik...padahal tak delah sesedap mane nasi kandar tu bagik aku...tapi bukan bermakna aku mengidam ye...blom lagik>>>>>>>>

Tgk aa.....search2 maner =kedai nasi kandar yang best.....

PAgi tadik breakfast capati..n pagi2 buta aku da bersihkan dapur sumer...sbb arini emmang aku x nak masak....nak siapkan kje ni....so...pas my husband n my son bangun..,bleyla aku ajak dorang kuar...sebenanya lapo gak...tapi x de makanan instant plak kat umah ni...stok roti pun da abesh..

Semalam husband kena keracunan makanan...pukul 7 aku anta dia gi kinik...da x larat sangat...arini ade lagi saki baki sakit semalam la...tapi surfing still ok lagi...bley dok lg dpn laptop..jangan mare!!!

Ok...aku nak mengexplore dapo..aper yng aku bley makan...huhu...delivery McD???? Mcd da x best skang..walaupun MCD depan idung je jarang pun makan kat sana.
0 Responses