Search Nornilia's Blog

TaHniaH

Hari ni da selamat result UPSR kuar...n aku pun selamat tak trlambat bgn ...

Sek aku meningkat peratusan keseluruhan...n 36 orang got 5A's..Tahniah...tumpang gembira walaupun aku x knal pun bdk2 ni...


Anak2 murid kat sekolah lame ...9 orang got 5A's...sesuai la ngan jumlah calon pun x seramai sek kat sini...

Tahniah kat Zamarul.... Amirul....Hanis....Syasya....NAdira.....Shuhadah....Azizi....Adila...Afika..last but not least...Ainur... sbb sumer dpt 5A's..

Aku tumpang gembira la...sbb pnah ajar bdk2 ni...dorang ingat ke tak ingat tak kisah...walaupun tau cikgu djh 6 yang byk berusaha...tak perlah...they deserve for it...

Sbb nyer kat sekolah tadik..cikgu2 kelas djh yang rendah ni...dok bising...sbb bekas2 anak murid depa yang da berjaya kat sek menengah...biler dtg nak amik hadiah last Tuesday...ader yang x nak tegur cikgu2 ni....biaser la...aku pun raser gak...bdk2 ni biler da naik sek menengah..selalunyer depa ingat cikgu2 djh 6 je...yang teramat la close nyer...cikgu2 yang x ajar djh 6 ni...mcm dipinggirkan jer...

Btul gak aper yang dorang bising kan....saper yang ajar baca ...kalau bkn cikgu2 tadika or djh 1....maner ader orang naik djh 6 trus pandai...

So...kepada anak2 murid ku...biler da berjaya ingatlah kepada sumer cikgu yang pnah mengajar....dari sek TAdika sampai la sekarang.....jangan la lupa jasa2 cikgu sumer...biar pandai dan berbudi bahasa...
0 Responses