Search Nornilia's Blog

Selamat Bercuti

Cuti akhir tahun dah pun bermula...knp sumer anak murid...jaga diri baik2 mase cuti...jgn lupa baca buku jugak k...

Semalam ader hi tea kat sekolah...taun ni tak wat kat hotel....kat sek lame tak pnah wat kat hotel...aku sampai2 sini pun depa wat kat sek je....cume bestnyer datang makan je...tapi AJK Kelab Bilik Guru la yang pnat organize hadiah...lucky draw sumer....

Makanan memang banyak la....nasi putih lauk kampung...nasi minyak..nasi dagang...nasi kerabu...kambing golek....laksa penang..rojak mamak....rojak buah....sate....ikan ayam bakar...murtabak....kuih muih ....

Huh...tapi aku x delah melantak sangat...sbb semalam ptg sampai pg semalam aku sakit kpaler...maybe masuk angin....sbb.nye pagi JUmaat aku gi Pejabat Imigresen....n sampai kul 11 leby tak makan aper2....aper lagik....bile makan nasi...trus kuar balik..huhu...

Dan semalam..olh krn makanan byk lagik...kami pun tapau ler..lepas makan malam....cume nasi dagang macam da nak basi...so trpaksa buang...

Overall.....best gak ...walaupun kat sekolah...cume kerusi kat bawah khemah yang xbrape nak cukup...cikgu ader 100....sekali ngan pasangan plus anak...200 memang kurang la...tapi bley duduk kat kelas2 berhampiran..
0 Responses