Search Nornilia's Blog

A Long Meeting

Aku baru jer balik drpd mesyuarat guru kali ke 3....dari kul 8 pagi sampai dkt kul 2...Alhamdulillah kali ni kpaler aku x sakit macam pas msyt kali ke 2...

Banyakla input2 dan tindakan yg perlu dilaksanakan...b4 cuti....best gak....sambil dengar meeting dok sblh member...da pnat dengar...wat "ketupat"...hahahahha...dlm meeting x delah owang2 kna tengking...kna sound aderla..biaserla ...seratus org lebey..macam2 hal dan karenah..

PAda aku minggu ni ader yg SWEET n ader yang BITTER...yg sweet sbb persembahan bdk2 da abis....da nak cuti sek...yang BITTER...tak yah la cakap...hanya owang2 tertentu yang tau ....nak cakap pun bender da buat.....cumer pas ni aku akan lbh peka lagi dgn tugas yg owang nak bagi kat kita...sama ada itu keje yang menjadi tanggungjawab kita atau tidak....kalau tidak....maksudnyer topup2 maner yang kita pnah trkurang...amal jariah...hahahahhahah....FINISH!!!

Azam....cuti seklah buat preparation for nex year..maner aku trcampak...aku x tau....thn ni aku hanya ikut ajer aper owang buat...so nexyear aku da tau skit aper preparation yang nak kna ader...terutamanyer ttg pengurusan kelas...mustahil aku x pegang kelas....kna pikir camner nak bg ceria kat kelas...

TApi kan...kalau aku dpt kelas ***....banyak sgt wane merah bdk2 makin hyper plak...sedangkan itu wane yg ceria...bermulalaha episod aku menrjah ke mane2 website yg tunjuk gambar kelas yang cantik2...

Tiap tahun azam baru...dgn harapan azam thn depan akan berjaya..AMIN
0 Responses