Search Nornilia's Blog

Cuti Cuti

Semalam aku da selamat sampai ke Melaka... ptg ni balik kg aku plak...stay there for 1 week...aku ngan Hadif je la...

Aku baru siap tlg my nenek buat ketupat palas...aku x pnah pon buat b4 ni...slalu aku anyam jer...ketupat nasi...blaja la jugak bender baru....tapi biaserla ader yang trsalah2 pusing2...hihi...

Ni nak tambah lagi skit pulut sbb ader daun palas lagik..

Semalam husband bwk Hadif gi kinik...selsema ...balik umah tambah batuk plak...ubat batuk da abis ...kna la gi kinik kat sini...

Malam tadik aku dapat berborak lama ngan kwn baik aku kat sek lama...setengah jam aku mengguna hp husband aku..kalau guna aku nyer...sekejap jer cakap abis kredit...pikir2 bagus gak guna bil...sbb.nye dalam sebln tu memang guna lbh 60 hengget..

Ok ..nak sambung tlg aper yang patut.
0 Responses