Search Nornilia's Blog

Aperla Keistimewaan Hadif kat Mamak

Hahahaa.....ni selalu terjadik kat Hadif...aku x tau la anak2 korang pun macam ni gak...ataupun sumer mamak2 suka kacau bdk2 ..

Biler makan kat kedai mamak je...org2 mamak tu suka la melayan Ahmad Hadif ni...dia per lagi...suka ahh org layan dia....kat depan umah aku ni ader satu kedai runcit mamak gak...ader sorang pkerja dia pun cukup suka ngan Hadif kalau dtg....Hadif pun da knal ngan abang tu...

Kat Pam Minyak pun macam tu...sambil tunggu nak isi minyak tu sempat lagi main kat cermin kat bangla pam minyak..hahahha

Sampai kakak aku cakap apsal sumer bangla ni Hadif suka???? yang gelap2 tu la yg dia suka...kalau yg "putih2" dia x berapa sangat...tapi kalau mammak..India...pakistan..Bangla dan sewaktu dengannya...wah...bley jadik geng...
0 Responses