Search Nornilia's Blog

Weekend@Melaka

Malam tadi sampai sini kul 9 malam....aku beli burger McDonald drivethru je...berneti di R&R Nilai n makan kat situ.... Hadif bukan main suka main ngan sepupu2 dia...abang Acip ngan Kak Nana....

Abang Acip or nama sebenarnya Hasif.....beza nama Hasif ngan Hadif...satu abjad je kan...umur pun Hasif tua sebulan dari Hadif.....balik yang lepas Hasif tak nak main ngan Hadif ...tapi kali ni Hasif pun da sama naik ....bile kawan2 dia balik baru slow skit...kalau tak x tau la tido kul brape...

Ni HAdif tak bangun tido lagi..

Borak2 ngan my MIL...dia beli tudung kat Ariani Melaka...nak tau tudung tiga ton kain nipis je..rege RM 100....waduh...mahe nye...scarf nye RM40>>>tapi yg scarf tu memang kain nye lembut..hihi......aku pun da teringin nak gi...Kedai nye bersebelahan Astana Moda Melaka... beli tak beli tu lain citer...jamu mata...tapi aklau aku...da nama jamu mata...memang kena "jamu" ngan duit la.........

Itulah aktiviti bile balik melaka...sbb Melaka ni kecik je..nak gi mane2 senang
0 Responses