Search Nornilia's Blog

Village View Again

Oleh krane balik da petang n aku pun x larat nak jalan kat PaRam....so aku cakap ngan husand malam ni kita makan kat Village View jelah...lagipun arini gaji..saje celebrate hari dpt gaji :)

Aku pegi lepas maghrib sbb pastinya penuh kalau gi awal n kna tunggu...aku rase x slesa nak makan kat ramai2 sangat ngan Hadif skali...so pegi after sembahyang maghrib.

Sampai kat sana orang da beransur balik..ade beberapa group yang masih lepak2...aku anggap depa sume da solat maghrib kat surau kat situ...

Kenape suka Village View??? Macam aku cakap dulu, servis nye cepat..x sampai 10 minit sume makanan yang kita order ready da...Hadif pun suka tempat ni...dia tengok kawasan luas...x terperap..

MAlam tadi Hadif makan banyak...nasi putih sepinggan untuk dia shj...lauk telur goreng n kuah kailan iikan masin...aku sebennaye tak selera sangat nak makan bile penat...akhirnya ayam pandan yang aku order bawak balik untuk sahur besok.

Arini berape jenis air aku minum??????kat umah aku buat ice blended kurma susu...sedap tau...
pastu kat kedai order jus belimbing...pastu nak melepaskan gian aku tengok air teh kat sek tamil tu...pas makan aku order teh tarik...balik umah husband teringin nak minum radix cola...aku pun ikut la minum...radix cola sejuk....huhuuuuuuu.....tapi pas tu aku minum vitamin C ...hopefully tekak aku ok..

Nilah kali pertama kiteorg makan kat luar mase bln pose....klau b4 ni aku banyak masak..kalau x pun gi PaRam je.

So 4 thums up untuk Village View...mase banyo dpt sepeket sampul duit raya...sampul je...isi tak dak ye..
3 Responses
  1. adda Says:

    dasatnye minum air.. byk betul jenis air minum nih.. balas dendam gamaknye ni


  2. nornilia Says:

    hihihi...nasib x terkeluar balik...kadang2 saya ni macam budak kecik..makan campur2 ..pastu muntah...so far ok la minum byk jenis air....still boleh terima lagi...dan kat sek tadi saya berjaya mengasut kawan2 suh minum teh tarik....sbb depa pun terliur denga cite minum teh tarik....macam la spesel no....:)


  3. kak camne recipe jus kurma susu tu?nnti wat entry utk recipe kurma susu ek..hehe. spjg peknen nk masuk 5 bln ni, saye jrg mkn kurma..kali ni mcm tak lalu je..huhu.tp dgr jus kurma susu..mcm cedapp aje..hm.