Search Nornilia's Blog

Sambutan Hari Kanak-kanak

Arini aku sekolah setelah mc semalam...husband plak amik cuti hari ni...esok n lusa dia half day...aku x blh cuti sbb ade tugas penting minggu ni...skang ni tgh latih budak untuk sambutan hari kanak-kanak....pastu Jumaat sekali ngan jamuan akhir tahun...so terpaksa tak bley cuti la..

Mula2 plan Jumaat nak CRK....tapi disebabkan ade majlis aku cancel...cume hari Jumaat tu ingat nak mintak kuar awal...dan do2 CHICKEN POX Hadif ok...so far skang tak de yang tambah bintik2 lagi...

Tadi wat latihan persembahan budak djh 4 ...aku n sorang lagi partner...idea dtg dr persembahan budak2 sek lama thn lepas...sbb nya hari kanak2 best kalau wat persembahan yang rancak..mula2 macam x approve je show ni...tapi naik cuti ni belasah je buat...budak2 bukan pakai seksi pun...pakai sports attire je...

Aku suka sangat ngan lagu tu AEIOU tu...lagu tema kisah kaisara...nanti after persembahan aku upload video persembahan depa kat sini k....huhu...part paling boring...nak buat pom pom...bukannye ade ready made pom pom...so...gunala tali rafia yang dicarik-carik...

Apepun aku happy sangat bile denga lagu tu..lagu tu je yang aku hafal...lagu2 zaman skang ni sume tak masuk otak..
1 Response
  1. ~HaZeL~ Says:

    lin,
    bila smbutan hari kanak2..
    sini biasa aa dkt2 nk skul break nnt
    hehehe