Search Nornilia's Blog

Raya Ketiga







Semangat nak balik kampung esok!!!!!!!!!! pagi2 aku da pack barang...mula2 mesti siapkan baju Hadif dulu...pegi sehari ke...seminggu ke...sama banyaknya...sbb Hadif ni kejenya kalau kat umah asyik tukar baju je.....basah skit tukar...basah skit tukar..........


Pastu kemas baju2 raya aku n husband.....banyak skit bawak baju...sbb Jumaat ni nak menghantar adik ipar aku nikah....sabtu plak majlis kat umah pompuan.........

Petangnye gi hantar keta kat Cyberjaya..........sbnye kawan husband nak pinjam keta..oleh krana dia nak menggantikan tempat husband aku untuk standby...maka aku pun bagi la guna keta.....


Pastu......kemana lagi??????Ke Alamanda la.kasut raya x beli lagi.......mase 1st day raya da gi Putrajaya da......tapi untuk bergambo je.........so...arini masukla ke Alamnada.........mula2 makan kat Rasa Mas...sbb nye dah lapo sangat..........aku x masak ...........sbb besok nak balik da.....jalan2 la kat Alamanda tu......tapinya letih ngan Hadif.banyak sangat bende yang atrract dia..........nampak Barney la.........nampak air pancut la.....nasibla abahnya sabo melayan .........aku?????????gi carik kasut sendiri.....

DAh lama nak makan burger A&W........b4 balik aku gi beli burger.aku nak tukar title fastfood jadi slowfood..........sbb.nye.aku kna beratur 20 minit untuk dapatkan order......hhuhuuuuuuuu........mungkin pekerja2 nye still cuti raya kot.........


Balik2 da maghrib.......Hadif tido awal malam ni.....sbbnye siang tadi dia tak tido...mase aku tido tgh hari husband aku yang jaga dia......pastu dia tido aku plak jaga Hadif.....aku biarkan je dia buat keje.....aku sambung kemas baju.....dapat buku.senyapla.......satu buku diconteng.........

Ok....aku nak makan Moza Burger aku.....pastu tido........doakan kami selamat sampai kampung besok.........yeay yeay.....balik kampunh....hohoho balik kampung.hati girang.
0 Responses