Search Nornilia's Blog

Raya Kedua

Aku masak soto dan puding koktail arini...kalau aku tak masak...x tau nak buat ape...nak tanda buku??????tak de mood.....mood raya la...

Oleh kerana abang aku cakap dia nak datang b4 balik kampung..aku pun masakla soto....oleh kerana ...sume bahan da ade...tinggal tambah skit2...aku guna ayam kampung yang dibeli di Jusco....sbbnye nak rebus lama...kalau guna ayam bando...lunyai jadiknye...

Pastu puding koktail tu aku kirimkan kat kampung.....kalau setin buah tu...3 hari x abis makan 2 owang...

Petan tu aku gi Ikea...boringla dok umah x de mende ...asyik2 tgk tv....pegila ke sana...ramai orang...biler kat showroom dia mak aiii....ramenye.kat foodcourt pun rame.....erm.ape aku beli?? belila...rug....aku suka rug kat situ sbb serap air btul....kalau yang x serap air tu emmbazir tul beli.........pastu beli papan pemotong....bakul sampah....penapis sayur....cawan plastik Hadif....tu je.........jauh2 datang belik itu je.....

Pastu aku belik la karipap Ikea yang menjadi bualan orang...akhirnya dapatla aku belik..bukan 1 bukan 2...tapi 6 bijik.hadif pun suka makan karipap tu......maghrib tu kiteorang kuar dr Ikea n husband singgah berenti solat kat tol SUnway...

Aku sakit perut agaknya sebab da brape hari x makan nasi..asyik makan nasi himpit je...terhimpit perut aku...hhuh.........balik tu masakla nasik skit makan ngan sup soto tu............
2 Responses
  1. cik lin... puding tue sepetang jek da settle.. xpayah sampai 2-3hari punnn.. =P


  2. nornilia Says:

    sbb tu cik lin pos ke kampung...balik dr kg baki puding kat umah ade lagi skit...last2 buang gak