Search Nornilia's Blog

Hadif & Kawan-kawan

Raya ni Hadif banyak jumpe kawan2 dia..kat Johor jumpe Ina...Ila..Ain (sume tu anak babysitter lama)....jumpe abang Uwais....cume Hadif dapat main kejap je ngan abang wais sebab abang wais da nak balik Kedah...dia tunggu abang wais dtg punyelah lama...


KAt kg pun jumpe abang adam...mula2 sampai kampung berebut kereta transformes abang adam...sudahnya pegi la parit raja carik mainan yang hampir serupa...sbb nye kedai yang abang adam beli keta tak bukak lagi...yang bestnye keta abang adam 14 hengget...tapi keta Hadif 2.80 je...bertahan gak keta polis murah tu...cantik plak...


bile sume abang balik...Hadif pun sedey..tak de sape nak main...pastu ape lagi..mengerjakan kuih raya kat atas meja la...mase kawan ramai...dok lari sana...lari sini tak de ingat nak main kuih raya...
skang ni Hadif da bley ingat lagi nama kawan2 dia...abang cimi...iaitu abang kepada adam..dan bile kite tanya mane abang cimi...dia jawab...abang cimi umah adam...betul2.....









Kat Melaka Hadif suka sangat jumpe Kak Nana....tengokla aksi Hadif bergaya ngan Kak Nana..mahal beb gambo ni...aksi manja...huhhuuuu....


Dan skang ni HAdif da bley main ngan Abang Acip...kalau tak pasangan Hadif dan Husna menyebabkan Abang Acip terdiam..sbb nye mulut dua2 orang ni bole menggegarkan rumah...tapi skang da okay...


Yang tak tahan...Hadif bley plak gigit abang Amad...da Abang Amad nangis....tapi pastu da bley main kejar2 ngan abang Ahmad...


Weekend ni kalau Ahmad HAdif sihat...bley la jumpe kawan2 lama ...kalau tak...x tau le camne...


KAwan-kawan kat taska pun banyak yang Hadif ingat nama...aku ade tunjuk gambo kawan kat taska dia...n dia sebut betul....Adam>>>Mia...tapi aku x pasti kat taska Hadif da kuar suara ke belum...


Pastu HAdif bley jadi narrator la bile da besa....aritu nampak la accident n ade ambulans..beria-ia berciter kat atuk ....nampak ambelen...siap gaya mata..nak tunjuk lampu ambulans tu kelip2...bercerita ngan oenuh semangat btul..
0 Responses