Search Nornilia's Blog

Fenat fenat

Da malam baru aku berkesempatan menengok blog aku ni...dari semalam kepenatan nya masih terasa...

Smlm aku bertolak dari Melaka awal pagi...tapi b4 sampai umah menyinggah-nyinggah kat kedai perabot....belum buat pilihan lagik....

sampai umah da kul 2...kul 4 nak jumpe tuan umah yang kiteorng belik tu...aku pun x sempat tido....kain baju menimbun...selalu aku da siap2 basuh kat Melaka...tapi dek kerana tak dak air...trpaksa la aku basuh kat umah...

lepas je maghrib semalam aku terus trtido..sedar2 da kul 11 lebih..teringat baju x iron...beg hadif tak kemas..solat tak lagi....bangun la jugak..

pagi tadik aku kuar umah kul 6.00 pagi...arini aku jadi guru pengiring ke bilik kebal untuk amik soalan upsr...huuhu

siang tadi ade 3 sessi...kaki aku skit punye penat...ngantuk....x sabo aku nengok jarum jam tu bergerak..after sessi 1....cikgu2 yang x pose..gi makan..tinggal la kami berdua..pastu ketua tu mintak plak tlg kiteorng balut skrip jawapan..kalau x aku da nak bla...lepak2 jap...

After sessi ke 2...member aku mintak izin kiteorng gi bilik rehat dulu....sbb da x tahan..ok la...lepas sessi ke 3...ingat nak tlong lagik dia balut kertas..nasib la ketua tu da kesian kat kiteorg...tak pe..biar orang lain buat...ke dia denga aku cakap pagi tadik...dah le kite pose....suh lagi keje xtra...yang lain sdap je mkn.......

huhu...pose bukan la alasan untuk xbuat keje...cume consider skit.......2 days to go...........

ok..nak tido dulu..............hopefully 2mrow aku akan lebih energetic lagik
0 Responses