Search Nornilia's Blog

Balik Melaka

Petang ni lepas balik sekolah aku nak balik Melaka plak...cadang nak balik b4 buka ...cpt skit sampai...bukan ape kalau sampai dah kul 10 lebih...Hadif tak tido lagi...mesti dia akan tido lagi lambat..kita dah le penat...dia x ank tido...sbb.nye kat Melaka ramai yang melayan dia...

aku da terbayang tempat2 kat melaka yang akan menjadi tumpuan...antaranya bazar kat Taman Cempaka berhampiran Tesco..waktu petang bazar makanan bile malam tukar jadi jual barang2 lain...memang jammed la kat area situ....pastu kat kawasan Melaka Sentral...

Kalau bazar petang2

Kalau nak yang branded gi la kat MAhkota Parade,...Pada aku x de yang menarik pun kat sana..baju2 agak mahal...pastu Dataran pahlawan...ape yang orang suka sangat aku pun x tau..maybe kat Baju2 Kebaya nyonya kot...sure kat situ pun rame orang

Lagi satu Jusco Melaka...pun sama..thn lepas carik baju Hadif pun susah..x berapa banyak choice..last2 beli kat Summit...maybe kalau orang yang jarang gi Jusco cakap memang banyak pilihan......kalau Jusco kat umah aku ni pun x banyak pilihan...lagi best shopping kat TheStore or Sogo...palin best shopping kat The Store Melaka yang burux itu..banyak pilihan n tak rame owang.

Mak aku cakap Parkson kat depan Jusco pun banyak pilihan...tapi kiteorang belum berkesempatan pegi ke sana......aku nak carik balang kuih raya n alas meja.........shopping lagi.......

Ade ke owang nak datang umah aku??????belik kuih manyak..tak de orang datang..makan la sendiri......

Balik sini Hari isnin la...sbb cuti Nuzul Quran...

Ok...happy weekend
1 Response
  1. adda Says:

    ee bestnyer balik kg