Search Nornilia's Blog

Back To Work

Semalam da mula sekolah balik...walaupun masih keletihan...badan Hadif plak kuar bintik2..mase kat Melaka aku tunjukkan bintik2 berair tu kat biras aku yang doktor...dia cakap bukan chicken pox...n aku pun x risau sangat..sbb HAdif mmg selalu bintik sana sini...

Semalam cikgu kat taska tny..HAdif kena CP ke? aku cakap tak la...sbb skit2 je...dia cakap ramai budak kna..pastu anak dia yang baye Hadif pun kna gak...malam tadi mase nak tukar diapers nampak bertambah..

aku pun trus bawak gi klinik...nak pegi Klinik Fadzliyana...ramai btul orang...nak gi Klinik Sarumadh tutup da...last2 gi Klinik Wai...doktor otai....check2 cakap ni CP...so knalah aku MC hari ni...kawan aku plak cakap dulu anak dia kena CP pun x demam...Hadif cume demam sehari b4 raya tu je...

Doa2 cepatla baik...weekend ni majlis kawin kat umah MIL aku...
0 Responses