Search Nornilia's Blog

Alfatihah

Mase aku tgh wat n3 ni ...aku dapat sms dari kawan aku ....anak kawan sebelah tempat duduk aku kat sekolah meninggal pagi tadi...

Aku sebenanye taktau sangat ape masalah anak dia...tapi daripada yang aku denga dia citer ngan orang lain...aku dapat agak yang anak dia anak masalah kesihatan...

Semalam dia cakap dia dari Darussyifa Bangi sbb anak dia menangis x berenti....tapi sampai sana tutup...pastu mase nak cuti raya pun dia balik awal untuk mengelakkkan jammed sampai Kelantan sbb ..bawak anak dia yang tu ...

Dan pagi tadi....Allah lebih menyayanginya....Anak lelaki nye meninggal di Hospital Putrajaya...aku rase anak dia setahun lebih....memang la anak yang belum baligh kalau meninggal akan menunggu ibu bapanya di pintu syurga....tapi kesedihan ibu bapanya sebab kehilangan anak mesti tak dapat dibendung...

Selama ni pun dia banyak pegi appointment doktor untuk anak dia....semoga Azy tabah menghadapi dugaan ini...

Alfatihah untuk baby tu....aku pun x tau nama anak dia ......
1 Response
  1. adda Says:

    al fatihah.akak kenal ke azy tuh? kesiannyer..