Search Nornilia's Blog

Mejar Jeneral Ahmad Hadif Aiman

Mase aku balik kg Melaka, secara x sengaja aku telah pergi ke Kem Terendak Melaka....bukannya ape...anta cousin hsbd aku kt MRSM Terendak...Dalam kawasan kem la...mula2 aku suruh Hadif gi ngan abah je...ikut atuk anta Pak Long Hafizudin...tapi Hadif da heret ibu sekali ikut atuk...trpaksa la ibu pegi..

Bukan main suka la bile sampai sana...sbb nampak banyak soldier....kt pintu masuk da ade 3 askar jaga guard...pastu nampak keta "tank tank tank"...alah kereta perang tu...org sebut tank sekali je...Hadif sebut berulang-ulang..


so ptg tu dapatla Hadif tgk soldier secara life..



Esoknya mase kiteorg gi shopping...trjumpa la plak baju soldier...hsbd aku memang da lama carik baju celorang-celoreng tu...tapi kt pasa malam x jumpe yg saiz Hadif ...ape lagi ibu ngan abah la yg excited belik...x sempat raya...abah da soh Ahmad Hadif pakai baju soldier...tapi skang aku da simpan baju tu...kalau nampak..mesti nak pakai...smpi raya da x baru ...hihi...so layan ini gambar2...





Gaya macho Hadif menggayakan baju soldier barunya...dengan menunggang basikal pinjam...ni Abang Acip punye...


Gambar paling control daripada Ahmad HAdif..selalu gambo bukak mulut je



"Ada talent tak nak jadik model Kikilala?"












6 Responses
  1. harniza Says:

    Alamak lin, comelnye hadif! dah nampak ikut mata ayah dia ye? bentuk muka macam lin..


  2. suruh le mama hadif beli 1 beskal.damia dah ade,warna pink lg.hehe


  3. nornilia Says:

    mama damia: - Ahmad Hadif dah ada beskal la mama damia..tp kecik je(tricycle)...nanti hadif tunjukkan kat damia..

    niza:- ye ke? bukan muka pun macam abahnya gak ke..hihi :)


  4. ~HaZeL~ Says:

    x thn tgk gambo hadif control macho tuh..adeh..sakit perut gelak..


  5. nornilia Says:

    kak su:saya pun x perasan mase amik gambo muka dia camtu...macho abis...slalu mulut nganga je bile brgambo..hihi


  6. nornilia Says:

    kak su:saya pun x perasan mase amik gambo muka dia camtu...macho abis...slalu mulut nganga je bile brgambo..hihi