Search Nornilia's Blog

Hadif yang Kebasahan

Ptg tadi masa amik Hadif kat nursery...muka cikgu Hadif macam berubah lepas pegang Hadif bawak kuar......aku da terdetik....mesti Hadif b*r$k ni....aku pun suh Hadif salam cikgu dia n masuk keta......

Rupe2 nye habis basah seluar tido dia.....bau air kencing......sabo jelah.......kali ni bukan tembus sikit....banyak btl.........masuk keta....trus tukarkan seluar lain.......aku x tau la cikgu dia nampak ke tak aku change suar dia.....

B4 ni........da beberapa kali gak Hadif balik ngan montot bert*ik........sekali tu basah gak trkena....akibatnya aku x bagi Hadif duduk..kna la berdiri sampai umah.....Hadif ni kalau kat nursery tu memang x bercakap........akibatnya .......cikgu pun wat dek je....lagi2 bile da ptg..dorang pun da x de mood nak cebokkan.......

Tadik aku bising kat Hadif.........knapalah Amad x cakap ngan cikgu Amad cing......kalau kat umah basah skit je ...sibuk nak gi tandas.......aku check ke diapers dia abis........Hadif jwb."pempers da abish..abah x ulik lagik"...........pandai la Hadif....

Aku pun x tau la macam mane nak cakap.........x reti cmne nak tegur....aku x harap cikgu tu nak cebokkan mase Hadif da kuar tadik..........aku cume harap cikgu tu say a word..........ckp x perasan ke Hadif da basah cmtu......x delah da perasan buat2 x tau...............

Agaknya b4 puasa ni aku kena bagi something yang lg beso.......bak kata kwn kat sekolah.....bagi something dgn harapan jaga anak kita baik2.,..........aritu aku da bagik 1 barrel KFC b4 cuti sekolah......so maybe Friday ni I should buy something more than KFc for them............
0 Responses