Search Nornilia's Blog

Carboot Sale @ MAEPS

Malam tadi aku sampai juga ke flea market di tapak MAHA Serdang...aku x tau yg kat sini ada carboot sale mlm Ahad...my fren bagi tau yg ade byk gerai da....b4 ni Sabtu pagi ada pasar tani je...x banyak sgt gerai2 nya...

Pusing punye pusing rupenya kiteorg salah pintu masuk...kt sini ade banyak pintu...ade lagi yg dkt...mlm td nasib la jumpe gak tempat tu...mula2 Hadif sudah terpikat ngan "spot Car"...kt situ ada tempat Go-Kart.....so...trpaksa la abah menemankan Hadif tgk Go-Kart...while aku..jalan2 sorang2

Flea market ni start kul 4 ptg smpi 11 malam...banyak la jugak kedai....tapi gerai makanan x banyak choice nye...malam td beli la burger n cendawan goreng.....pastu konon nak beli la tauhu bakar....Ya Allah!!!!! aku x cukup kesabaran nak menunggu dia bakar rentung tauhu pok tue....

B4 ni kt kg pun slalu makan tauhu bakar...tapi x la selembap gerai malam tadik....bile org order barula nak kuarkan dr plastik..pastu api tu bagi la kuat skit..erm aku rase tauhu bakar kt Ayer Hitam lagi bagus servicenye...mula2 aku rilex je lah...coz x de org...so mesti aku dpt dulu...tapi bile bdk tu buat bkn utk aku...buat lagi bkn utk aku....dia punye lemah lembut..mak aaiiiiiiii.........

Aku tanye dia...bile turn akak?
akak punye yg ni...
Dia tunjuk kat tauhu yg tgh dibakar ..
tak pelah dik.....lain kali la akak beli...
n aku pun bla.......adiossss

Maka aku pun meneruskan perjalanan...aku rase kat situ ramai org2 yg ade bisnes online...aku tgk baju2 branded g dijual banyak gak..tapi x de yg menarik hati..tapi ade satu gerai tu...dia jual baju melayu utk kanak2 lelaki dari jenis kain t shirt cotton...RM39......kalau kain nya wane cantik maybe blh beli utk Hadif.......

Tapi malam tadi Hadif telah mendapat kasut raya... ini dia.....



Ni adalah fesyen kasut Ahmad HAdif...ibu x suka belikan Hadif kasut penuh...susah nak pakai..memangla cantik digayakan ngan stokin..klu beli jenis sport....tapi leceh...bile nak jalan je..kna take time nak pakai...


Awat ibu nak tunjuk sgt kasut raya Hadif ni...nampak x kat tag tepi kasut tu..ade lambang cap buaya...YA>>>>> ibu da berjaya belikan Hadif kasut Crocs....harga.........setahun sekali la....seller tu kata ni ori punye crocs...klu dia tipu antara dia dgn ALLAH la...
B4 ni Hadif pakai kasut "croc" RM8 je beli kat paso malam...ni nak test betul ke kasut crocs ni tahan...after this...turn aku plak nak dapatkan sepasang kasut "crocs"...malam td aku brkenan kat satu kasut...RM95..tapi saiz x de...so maybe next time k......
0 Responses