Search Nornilia's Blog

Apa Habit Anak???


Aku saje je tulis entri ni nak share habit Cik Amad........


Selalu budak2 aku jumpe usung kain selimut, bantal bucuk gi mana2....susah jugak...kalau gi mane2 tetinggal da takleh tido....haru2....


HAdif tak delah habit bantal busuk tu....dia memang ada bantal "kesayangan" ...dari bersarung da tinggal isi je....kalau pasang sarung...sedar2 da bukak balik.....jadi ibu nye pun malas ..........biar je la........


KAlau letak bawah mikroskop nescaya berjuta-juta kuman...mase balik kampung aku da jemur bawah matahri....bunuh kuman la kononnya.........yang bagusnya kalau kiteorg balik kampung n lupe bawak x delah dia nangis


Yang habit ni memang sampai skang dia buat lagik.........bile hisap susu sibuk carik label belakang baju...........sambil minum susu sambil gentel label...........


Atuk dia pnah cakap..yelah.......baju mahal ade la label......baju pasar x de label.......erm........kadang2 bile label tu da nak koyak......cibuk tarik2.....


Ok gak sbb tak payah nak usung bantal2 ni.......ape baju yang dia pakai dia carik la labelnye...


Ape plak habit anak anda?
0 Responses