Search Nornilia's Blog

Penangan Nilai 3 n J Card Day

Arini aku still not feeling well...pg td pun hsbd trpaksa gi fisio sendiri...aku rase lemah btul badan..Hadif aku da anta gi skul....aku dok umah pun x wat keje...nak tanda paper pun..dpt skit je...besh nak tido je..da dkt kul 11...bru lega skit..bangun n masak...klu x masak kna kuar beli lauk,...malas la plak..masak jelah sup ayam...sian hsbd ku...da 2 ari makan 1 lauk je..

Rupe2nye jiran sebelah tempat dok aku kt skul pun x dtg..so..klu aku x dtg td..makin banyak la relif nye...aku lemah btul bile batuk n selsema ni...Hadif pun sama... smlm borak2 ngan cikgu lain ade yg ckp dorang klu balik dari Nilai 3 mesti selsema...coz kt sana panas...memang pun... dah la aku dr keturunan yg klu batuk payah nak baik..

Khamis ni J Card Day ky Jusco Equine...nak pegi ke tak?....H1N1 dah makin menular....ke gi shopping pakai mask??? aku pun x tau...klu x sihat cam malas je nak gi...x pegi rugi..baju raya Hadif pun x beli lagi...nak pegi Sogo x tau bile....ke beli kt The Summit mase cuti sek nnt...aku aim nak carik towel ...selimut n cadar je..tapi klu handbag ade yg menrik ok gak...last 2 years hsbd belikan handbag mase JCard Day...baeg yg ade ni beli mase x berduit aritu..amik je mana yg murah.. ape2 pun tunggu>>>> sama ada aku gi ke idak..
0 Responses