Search Nornilia's Blog

Little Prince Charming Demam


Hadif bukan main seronok dpt balik kg...dpt jumpe kawan-kawan lama...mula2 memang malu2...pastu da panas trus je main..Haadif jumpe Kak Nina...Kak Ilah... tu sume anak ex-babysitter Hadif...tp dia marah btul bile kakak2 tu bwk kucing itam diaorg...menjerit-jerit halau kucing itam.


Cume Hadif memang x sebintang ngan sepupu dia yg sorang ni...nama panggilan..Jipah...nama sebenar nazifah...bukan main garang lg klu bg "arahan" kt kak Jipah...konon nak tunjuk la kemachoan dia tu,...hihi.. kalau ngan Kak Wawa ...Hadif da blh kawan...sbb Kak Wawa bwk Hadif gi Kebun carik cempedak..balik abis satu badan bintat2 kena nyamuk...siap bdarah lagik.. nak mandi pun nak Kak Wawa mandikan..Kak Wawa tu kakak kpd Jipah...djh 3...tp dia bole muat bju aku yg aku da x muat....


Malam td Hadif demamm..mase dlm keta panas dah..tp bile aku jaga kul 3 tu lagik panas...so aku bg dia mkn ubat yg ada....pagi b4 hsbd gi ofos bg lagik ubt...kul 10 bwk gi kinik...still demam lg...38 degree dgn makan ubat...dktr kata tinggi la tu...so aku pun sambung la cuti arini...bia hadif dok umah...


balik dr kinik ok la..;Rase2 tak panas badan dia...cume bile da kul 6 tu start panas balik..bile kesan ubat da nak abis...dia panas balik...kalau Hadif demam pastu kejap2 tdo...memang bdn dia letih la tu..


Doa-doa ok la cepat...sok klu x ok...abah plak cuti la..aku kna abiskan topik yg masuk ujian nextweek..huhu....Get well soon hadif..
0 Responses