Search Nornilia's Blog

Kurang Sihat

Salam semua...hari ni best btul...sbb cuti!!!!!!!! tak payah gi skul....wpun arini badan kurang sihat..tapi kna gagahkan jugak buat soalan ujian ...klu nak ikut isnin ni da kna submit kt ketua panitia...pastu PK sahkan...n reso....so...visi aku nak siapkn gak arini....coz soalan pemahaman ni banyak amat...

Ptg ni klu jadi nak gi umah abang aku..last week dia tel...coz ade saudara meninggal ...n dia ckp dia pun x sihat..aritu aku tny anak sdare aku ..dia ckp ayah x sihat lg...kna gout kot...aku pun bile weekdays tu x smpt nak ke mana...sempat pegi kedai makan je lah...

lastweek terasa sungguh pnat sbb 2 ari gi sek awl pagi...pas abis course masuk kelas plak...padas musim2 hangat begini..bjln sana sini..panjat2 tangga smpi 3rd floor...panas btul..berpeluh-peluh..lain la org kja ofis...dok dlm air-cond...sedar2 da ptg...skang ni nak pakai baju pun kna pilih jeis kain yg selesa...aku dlm proses membeli kain2 yg agak selesa untuk dipakai pada musim panas ni...yg x bestnye...klu jenis viscose...leceh skit bile nek gosok...x leh gosok cincai2...tpi tu lah kain yg sejuk..

Oleh kerana malas nak masak ...arini masak bubur nasi je..campur ayam skit n sayur,..pastu masak ayam masak merah...abis masak..n sidai baju...mengadap la laptop buat soalan..tak abis lagi ni..pas ni nak solat n sambung balik..
0 Responses