Search Nornilia's Blog

Doktor Ahmad Hadif..

Hadif da terror makan ubat..skang dia pegang syringe n masukkan sendiri dlm mulut...hebat woo.... x sabo nak tunjukkan kepakaran Hadif pada Kak Jipah...hihi..

Tapi kadang2 kn la tarik perhatian dia...cakap ortoman nak makan ubat la....klu x main2 gak..tapi klu Hadif sihat lagik bagus...x yah makan ubat...dulu kwn2 aku ckp..Hadif da besa bolelah jadik dktr...ape taknya...sebln b4 lahir da dok kat wad....pastu batuk2 masuk wad lagik..udah lah Ahmad Hadif...bia lah dok hospital jadik doktor..ibu x nak da dok kat hospital...tapi aritu Amad trpaksa tido kat hospital bile abah patah kaki.. harap2 dapatlah Ahmad Hadif ikut jejak Tok teh ngan Tok Lang....Pak Long n x lama lagik..Makcik Hani plak jadik doktor....

klu ikut family aku.......ramai yg keje teknikal...tapi bagusnya...klu nak tanya pasal hadrware2 ni...abg2 aku la yg lagi tau....nak btul lampu ke...btul paip ke...nak wat construction....klu bab2 nak tanya sakit2 ape...tanyalah sedare hsbd aku...cume hsbd aku je yg terjun ke dalam bidang lain..klu dia dulu amik dktr...x kawin lg kot..hihi..
0 Responses