Search Nornilia's Blog

Chop n Steak "Damai"

Malam ni aku dinner kt Chop n Steak....sejak hsbd patah kaki...memang x mkn kt sini...kire dah lama gak x makan kt sini...b4 ni restoran tu sentiasa full....coz kiteorg gi time weekend...tetiba mlm ni saje nak makan chicken chop...so pegi la sini...

not as usual...agak sepi restoran ni...byk empty places...so byk la choice tempat duduk..kite org pilih ok di bhgian tepi...mula2 sbb kt situ Hadif blh tgk kren2 yg parking kt area tu...tp end up ngan kepayahan nak mengawal Hadif...coz dia suka sgt dok kt atas bendul tiang ...yg quite dangerous...

Malam ni x lah se"lembap" malam2 yg lain bile order makanan..sekejap je...slalu smpi bengang2 sbb lambat sgt... aku amik chicken chop biase RM 18.90...Hsbd amik ..chicken merryland ...dia memang suka pilih menu yg pelik2..nasib2 la...kdg2 ok..kdg2 below average rasenya...utk Hadif aku order kan Omelette RM 5.50..dia makan skit je...sbb byk bawang....aku silap...patut order je scramble egg..yg kosong telur semata..

Overall...ok la our dinner malam ni...slalu mkn tapau je...malam ni aku rase nak release tension setelah sehari melalui saat2 yang agak me "letihkan"...klu boleh nak pusing2..makan angin...Kesimpulannya..klu nak makan "damai" kt Chop n Steak pegilah waktu tgh2 bulan..yg org kurang berbelanja....so x payah la tunggu lama2...
0 Responses