Search Nornilia's Blog

Baju Wonderpet

Alkisah masa gi Nilai 3..aku nak tarik perhatian HAdif supaya nak pakai baju melayu...aku cakaplah ni baju wonderpet...so...dia pun nak jugaklah mencuba baju melayu tu....kalau x...susah nak suh pakai baju yg bukan jenis kain t shirt...macam tau2 je...baju tu bukan baju biase dia pakai...

Tapi yg tensionnye...bile aku lalu kat kedai sebelah kedai baju tu...dia menangis2 nak gi tgk baju wonderpet...bising la...nak baju epet...(wonderpet).....

So....kata hsbd aku cakap...pasni klu nak dia suka pakai ssuatu baju..kna ckp karakter kartun yg dia suka...cth..wonderpet ke..upin ipin ke...barney ke...baru la dia trtarik nak pakai...
0 Responses