Search Nornilia's Blog

Yong Tau Fu...oooo....Yong Tau Fu

Ptg tadik aku pegi la ke paso malam di Seri Serdang...da dkt 4 bln aku x gi...semenjak hsbd aku patah kaki....lagi satu aku nak beli mesin gunting rambut utk Hadif.. pas tu dr rumah lagik aku da pasang niat nak beli yong tau fu kt pakcik yg slalu kiteorg belik...kt paso malam tu ade 3 tempat rasenye jual yong tau fu...aku slalu beli yang kt tgh...hsbd n wife yg jual...ok la...kuah sdap...rege bolehlah...


Tp arini pokcik tu x dek...myb sbb ujan kot..aku belilah yg kt hujung ....tp kuahnye kureng...masam2 skit...dah le beli byk....bakso yg aku beli biase2 je...coz skang ni aku dah slalu beli kt Pinggiran Putra....

Siang tadi aku msk gak pengat pisang...pisang nangka yg mak aku bwk 3 biji tak termakan2...so aku buatla pengat pisang..tu pun x terabis...yelah makan 2 org je...
0 Responses