Search Nornilia's Blog

Weekend Yeah!!!

Menjelma jugak Jumaat..Alhamdulillah....dpt gak aku habiskan minggu yg memang pnat ini...LAB bdk2 da settle....Semalam GPK da tanda tgn all the documents>>hihi...tanpa byk komen...even ade beberapa buah buku yg x de maklumat murid...dia x perasan kot...skang ni prinsip aku klu boleh buat..buat..kalau x kna la mintk tlg..macam maklumat murid kt LAB aku mintk bdk2 bwk balik n parents depa isikan...

Weekend ....weekend gak...tp sebenanye keje aku x abis...cikgu lain da abis exam...da masukkan markh...anta marksheet...abis keje...tp aku???????satu keje yg aku cukup takut n salute pd sifu aku kt sek lama....SU Peperiksaan.....oleh kerana ada 2 sessi ..so adela 2 Su...aku jadiklah SU sessi ptg..kna wat analisa setiap mata pelajaran...aku cume buat untuk djh 2, 3 dan 4.....sikit je...3 tahun je...tp jumlahnya ade 28 buah kelas yg aku kna combinekan...sebenanye ade jln yg mudah utk wat analisa ni...dalam program SAPR yg digunakan memang boleh gabungkan data...tp oleh krn tahun ni baru 1st year kt sgor ni gunakan SAPR...so blum abis menuntut lagi...aku patut tanya pd member lama cmne nak gabung data tu..maybe next exam dah mudah skit ...mane ade org nak carik susah...sume nak carik jalan paling mudah...Kak Sue..,mybe u can help me

Kak Norha...kalau saya dpt settlekan analisa ni...saya sudah challenge akak nampaknya...hihhi...akak wat separuh dr saya je!,Moga diberi kesihatan dan kemudahan utk menyiapkan kerja ini...Amin
0 Responses