Search Nornilia's Blog

Hadif Jumpe Sedare Mare

Minggu ni Hadif gembira btl....dpt jumpe ramai sedare...mula2 isnin lepas jumpe nyai..apak(atuk)...nenek n atuk melaka.Jumpe gak cousin dia dr Kedah..Hadif mula2 tak nak gi skul pg Isnin tu.."Amad nanak gi skul...nak jumpe nyai..nk jumpe apak"...aku ckp ...nyai sleep lagi...baru la dia sikit.... Selasa tu aku saje pusing2 bawak mak aku kt taska dia...punyelah nangis nampak taska...nanak gi skul....bile lepas je jln nak masuk taska...bukan main gelak besa lagi.....

Atuk Melaka belikan Hadif laptop baru....Mak Teh belikan mainan baru....mesti Mak Teh bangga coz Hadif bwk mainan tu gi pasa...x nak tinggalkan...Semalam bawak Hadif jumpe nyai ngan apak lagik kt umah abang aku.Walaupun umah abang aku tu dekat je ngan sekolah...tp percaya tak...da 5 bulan aku x gi umah dia...terukknya...Hadif pun skang ni dah okay main ngan abang Adam...(anak sedare aku)...dulu Adam x bagik org usik mainan dia...skang dia da big skit...so x kisahla Hadif main....

Hadif pun bukan main berani skang..dulu klu kt tempat baru pegi...dia ade takut2 skit...skang ni...selambe je...td ikut aku gi ofis sekolah....bukan main bising lain menyapa orang....ramah tul la Hadif ni...

Bagusnye Hadif da x nangis bile abah gi work...boleh babai lagik..dulu aku mesti kna bwk gi pusing bangunan umah ni..sampai la hsbd aku gi keje...Hadif da bagus skang... :)
0 Responses