Search Nornilia's Blog

Hadif dan Kawan Pompuannya

Naik sekolah ni tiap ari memang bercinta la nak anta dia gi skul..olh krn ari isnin dia melalak x nk gi skul bile aku bwk beg sek. dia....so..hsbd aku pun suh letak beg tu awl2 kt keta...so since last Tuesday...b4 dia bgn aku da ltak beg dia...dia x delah sedih sgt...

pastu byk plak permintaan bile masuk keta...nak mtk simpati la tu....nak air kotaklah...nak rotilah..nak nasi lah...aritu mmang aku bwk dia singgah kedai..tp pikir2 nanti trbiase...so aku pujuk la dia...nanti ptg ibu belikan...

Da 2 arini mood dia da ok skit...tp muka sedihla bile da sampai sek tu..aku ckp..ibu work..abah work...nak beli susu Hadif...nanti kt umah sape nak watkn susu Hadif..ibu ..abah x de....

So..smlm aku tny la "informer" aku lt taska tu i.e my anak murid..aku tny dia..Hadif nak main tak ngn org lain...dia ckp ...Hadif main ngan sorang bdk pompuan je..main keja2...bising gak..ooo..ok...so..Hadif da ok la skit....biasenya bile Hadif sampai kt skul...ade sorang budk pompuan comel sambut dia...nama bdk tu Damia..tp hadif tak nak main ngan Damia...dia main ngn org lain...Hadif...Hadif....ibu da tau da rahsia Hadif kt skul...hihi..

Aku risau gak asyik nangis je nak gi skul...since cuti n relatives dia ramai dtg...dia da wat perangai balik...hopefully nextweek mood hadif nak gi skul da ok.
0 Responses