Search Nornilia's Blog

Hadif Batuk

Dalam beberapa minggu ni Hadif kejap selsema..kejap batuk...tapi aku x bwk dia gi kinik...mkn ubat yg ade lg kt umah...coz aku tgk x teruk sgt...bile aku tgk dlm kinik pnuh org..malas nak masuk...byk lg kna penyakit...

Semalam n malam td dia datrbauk-batuk..so pg td aku bwk dia gi klinik gak la...aku bwk dia gi KLinik Al-Huda kat seksyen 4 Bangi...Klinik anak Dato' Harun Din...aku suka gak gi kinik ni ..coz dr2 nye peramah n baik2...frenly la...

tapi arini Hadif da buat tunjuk perasaan plak...x nk masuk klink...nak suh keluar...nasib la x de patient lain..so x payah tunggu lama...masuk je bilik dktr menjerit-jerit...dktr x buat ape2 pun...tapi bile abis je check nak kuar...blh babai lagi kt dktr....lakonan semata-mata....Hadif ...HADIF..

Alhamdulillah dr ckp batuk biase je....aku risau klu dia batuk...aku mintk dr bg ubt 2 in 1...sbb Hadif susah sgt nak makan ubat..

Tadi masa kwn Hadif dtg..Hanan...dia x nak main pun...mula2 biasela wat suara2 baby..klu dia x nak cakap..yg aku bengang skit ni....tabiat hadif skang...suka jelir2 lidah...aku da ckp ngn cikgu dia..klu nampak dia jelir2 lidah tegur je..cikgu dia ckp..ikut2 kwn la tu...bile kna marah je ..mula lah panjang je lidah...

Ok la Hadif...mlm ni Hadif kna sleep early...2mrw Hadif skul awl tau.
0 Responses