Search Nornilia's Blog

Dugaan Betul

Isnin menjela lagik....arini aku n hubby pose...ni 1st time aku pose sejak mengajar kt sini...pg td aku ade LADAP sessi ke 4...tajuk Zoom A...so x menjadik masalah sgt coz aku mmg da pnah gunakan website ni....so LADAP kali ni x lah setennsion Headcount aritu...sok plak ade Eduwebtv..

Bile da sampai tgh ari kpale aku da start pening...buh minyak angin je la....panas bukn main....tp alhamdulillah da ptg skit ujan...so sejukla skit...kna gak blaja pose...Ramadhan pun da x lama lg...

So buka pose td beli je nasi goreng...rase tekak ni mcm da x lalu ngan nasi goreng...tp nak wat cmne...bile da smpi umah ptg...x sempat nak msk...nak masak lambat la mkn...aku rase mmg "kering" la dapur minggu ni...lauk2 semalam pun masih mnjd penghuni peti sejuk tu...

da kna start wat soalan ujian plak...mid July ni ade 2nd test...wat BM Pemahaman...kna wat cpt...coz soalan nye berhelai-helai......
0 Responses